KDU.breadcrumbs.homeAktuality Tiskové zprávy KDU-ČSL představuje svůj nový komunikační koncept LIDOVCI PRO LIDI
Zpět

KDU-ČSL představuje svůj nový komunikační koncept LIDOVCI PRO LIDI

Přidáno 26. 6. 2024
Ilustrační foto

V Praze, 26. 6. 2024: KDU-ČSL představuje nový komunikační koncept LIDOVCI PRO LIDI. Ten navazuje na hodnoty, které jsou součástí lidoveckého DNA – tedy PRACOVITOST, LIDSKOST nebo OCHOTA POMÁHAT. „V kampani chceme v první řadě předvést, čeho jsme dosáhli, a to nejen na resortech, které máme na starosti. Chceme znovu zopakovat, že tu jsme s hodnotami, které přetrvávají a mají co říct všem lidem v dnešní „rozstřelené“ době. Jsme tu pro lidi, ne pro nečitelné politické zájmy nebo jako nástroj nějakého oligarchy. Proto i slogan LIDOVCI PRO LIDI,“ prezentuje koncept Marian Jurečka, předseda KDU-ČSL.

„Na celostátní, krajské i městské a obecní úrovni se nám, lidovcům i ve spolupráci s našimi partnery, podařilo v posledních letech dotáhnout řadu projektů do reálného života nebo do finále. Pracovat pro lidi je náš dlouhodobý klíčový závazek, který ctíme a na kterém jsme v poslední době intenzivně pracovali - např. v podobě přípravy důchodové reformy, projektu dostupného bydlení nebo podpory rodičů s dětmi. Denně se na všech úrovních potkáváme s lidmi a ptáme se, co potřebují řešit, co je trápí nebo z čeho mají radost. Budeme v tom i nadále pokračovat, i tom je náš nový komunikační koncept,“ komentuje důvody kampaně LIDOVCI PRO LIDI Marian Jurečka, předseda KDU-ČSL.
 
Kampaň startuje ve fázích, které na sebe budou postupně navazovat a postupně gradovat. A to jak formou, tak i použitými komunikačními kanály. Úvod kampaně je spojen nejen s prezentací úspěšně zvládnutých projektů na ministerstvech, která vedou lidovečtí ministři, ale také videem, které svým příběhem v 60 vteřinách manifestuje lidovecké DNA. 

Cílem celé kampaně je připomenout obyvatelům ČR to, co se úspěšně podařilo dokončit na ministerstvech práce a sociálních věcí, zemědělství a životního prostředí. Úvod kampaně je tak spojen s prezentací navýšeného rodičovského příspěvku, obnovy lesů a zadržování vody v krajině. „Koncept Lidovci pro lidi lépe vystihuje to, čím jsme a co se snažíme v politice prosazovat. Oficiální název strany KDU-ČSL nepřejmenováváme, nerušíme, neměníme, jen vedle současného názvu chceme začít používat i ten, pod kterým nás dnes každý identifikuje. Tedy název LIDOVCI,“ doplňuje Pavel Hořava, generální sekretář KDU-ČSL.
 
Na slova předsedy Jurečky navazuje i 1. místopředseda strany Jan Bartošek: „Lidová strana se na rozdíl od jiných může spolehnout na zázemí stoleté historie, z níž ideově čerpá. Hodnoty jsou základním kamenem lidovecké politiky. Vždy jsme stáli na straně svobody, demokracie a sociální odpovědnosti. Naše politika má hluboké kořeny v křesťansko-židovské tradici, ale zároveň nabízí řešení pro překotnou dobu 21. století. Lidovci již přes sto let pomáhají potřebným a stojí na straně pracujících rodičů s dětmi. Jak vyplývá z našeho názvu, jsme stále „ti lidoví“, kteří mají srdce na správném místě a jsou v úzkém kontaktu s lidmi.“
 
Součástí nové komunikační strategie je i využití mezi lidmi běžného pojmenování KDU-ČSL jako lidovců, proto se v této komunikační strategii počítá s využitím oslovení lidovci. „KDU-ČSL je moderní strana, která chce být jasně i rychle identifikovatelná, proto se vedení strany rozhodlo, i na základě vnitrostranických debat, oficiálně přihlásit k více než stoleté přezdívce KDU-ČSL, tedy k oslovení Lidovci. Této značce jsme dali moderní grafický kabát, aby se s ní dalo dobře pracovat v různých médiích a na různých formátech, kde bude potřeba,“ doplňuje důvody využívání pojmenování Lidovci místopředsedkyně KDU-ČSL paní Šárka Jelínková.
 
Dalším důvodem, proč se KDU-ČSL rozhodla oficiálně využívat i značku LIDOVCI ještě dodává Marian Jurečka, který říká: „Pod názvem Lidovci nás identifikují nejen naši tradiční voliči, kterých si velmi vážíme a jsme jim vděční za dlouhodobou podporu, ale dlouhodobě nás volí i rodiče s dětmi, podnikatelé, zemědělci a další. Ti nás dlouhodobě vnímají jako Lidovce.“
 
S komunikačním konceptem LIDOVCI PRO LIDI se setkáte na sociálních sítích, v online prostředí nebo i na billboardových plochách. Součástí konceptu budou také eventy a další komunikační sdělení.
 

kategorie Tiskové zprávy
štítky KDU-ČSLlidovci