Osvětová kampaň s názvem Těžká hlava směřující na duševní zdraví dětí a mládeže v Jihomoravském kraji se rozšíří o zacílení na rodiče. První díl kampaně vyšel kraj na dva a půl milionu korun, druhý vyjde na dva miliony korun. Peníze na pokračování kampaně již schválili zastupitelé kraje. Jihomoravský kraj, jehož hejtmanem je Jan Grolich (KDU-ČSL), na školní psychology každý rok vydává 20 milionů korun.
Kampaň Těžká hlava představil Jihomoravský kraj už loni na podzim a vytváří ji pro něj brněnská kreativní společnost B-tým. Cílem této kampaně je probudit zájem veřejnosti o duševní zdraví u teenagerů a nabídnoutí cesty, jak případné problémy řešit a jak se dostat do psychické rovnováhy. Nyní kampaň zacílí nově i na rodiče. Propagační sdělení se objeví na facebooku a na venkovních plochách a vyjde na dva miliony korun.
„Čtyři situace ztvárněné herci z Konzervatoře Brno ukazují obvyklé pocity a odvádí sledující na web tezkahlava.cz. Videa běží i ve vozech MHD. Natočili je kolegové z týmu kolem Daniela Bielčíka, scénář byl v naší režii. Podkresový song Stranger jsme domluvili s holkami Meowlau x Val,“ popisují kreativci B-týmu.
Lidovecký hejtman Jan Grolich k tématu uvedl, že na školní psychology vydává kraj 20 milionů korun ročně.
Více zde.