KDU.breadcrumbs.homeAktuálně Archiv 2014 Blog Tomáše Zdechovského: Namísto podpatků řešte šmejdy z Asie
Zpět

Blog Tomáše Zdechovského: Namísto podpatků řešte šmejdy z Asie

Přidáno 23. 1. 2014
Ilustrační foto
Žádný členský stát Evropské unie, Českou republiku nevyjímaje, nechce být zahlcován zbytečnými a nesmyslnými opatřeními vnucovanými Bruselem. Jedním z cílů Evropské unie je prosazování odstraňování administrativních bariér při obchodovaní mezi jednotlivými členskými zeměmi, avšak z celého projektu se v celé řadě oblastí stal byrokratický kolos. Administrativa Evropská unie chrlí jednu regulaci za druhou s cílem řídit každou jednotlivou část lidského života a to se samozřejmě týká i podnikání.
 
Evropská unie, lépe řečeno její poslanci, by neměli podnikatelům házet klacky pod nohy, ba naopak. Měli by přijímat taková opatření, která by zjednodušila podnikatelskou činnost, aby byla podporována ekonomika jednotlivých států a  tak prosperovala celá Evropská unie. EU by také měla ztížit přístup na svůj trh, aby nebyl evropský trh zaplavován tzv. šmejdy.

Z pracovních táborů zboží nechceme

Pokud má být Evropa konkurenceschopná, měl by být ze strany evropských orgánů prostřednictvím legislativních opatření vyvíjen na Čínu nátlak, aby vyráběla a dodávala zboží do Evropy za stejných podmínek, jaké mají evropští výrobci. Velmi často dochází k tomu, že nám Čína svým levným a často nekvalitním zbožím, likviduje naše fungující a kvalitní podniky. Evropa musí Číně jednotně říci, že z pracovních táborů tady zboží nechceme.

Není možné, aby čínské zboží mělo deklarovanou tak nízkou hodnotu. Setkáváme se s problémem, že například značkové tričko stojí na pultech obchodů 500 Kč a přitom je deklarováno v dokumentaci za 15 Kč. Na tento problém by se Evropa měla zaměřit a nezabývat se tím, zda a kdo může nosit jaké oblečení nebo šperky. To naší, respektive evropské, ekonomice rozhodně nepomůže.

Přeji hezký den a veselou mysl!
 


Zdroj: http://zdechovsky.blog.idnes.cz/c/391958/Namisto-podpatku-reste-smejdy-z-Asie.html
kategorie Z médií